bajs morgon bajs vinter

sjukt plågsamt att vara vaken såhär tidigt. men ska man någon gång ta det där kortet får man väl jobba för det oxå. men roligt är det inte. speciellt inte när euro får ligga kvar i sängen o gosa :( grr på honom.

fast en bra grej är att jag inte skulle upp när jag trodde jag skulle upp. jag vaknade nämligen av mammas väckarklocka,05:15, och trodde det var min. underbart att det inte var det. men nu är jag ändå upp och det är ändå i ottan. och det är fan inte en jävla grad ute. det är noll. det är vinter. och min vinterjacka är i örebro. kul.

nej, nu får jag väl klä på mig och allt vad det innebär, ska ju trots allt bege mig om åtta minuter, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0