åhus, kristianstad, hässleholm

festen blev väl sådär. väldigt trevligt till en viss del och med vissa människor, men i staden kristianstad kan det inte gå rätt numera. det blir bråk, det blir konflikter och det blir tårar. det är så jävla tråkigt.

MEN jag hade mestadels väldigt roligt! fick äntligen träffa min tvilling igen <3 och emilie! som dessutom hade med sig louise, det var ju längesen jag träffade henne med :) vi hade himla trevligt och flummade och shotade och ordspydde hej vilt. "nu kissar jag ut allt hat!" är ett av alla underbar roliga citat under kvällen. hahaha.

det slutade iallafall med att jag sov hos angelina i åhus. och jag ändrade mig ungefär tio gånger om vilken buss jag skulle ta hem, för jag var så jävla trött. dessutom var, och är, min mage i uppror så jag var inte sugen på att ta på mig strumpbyxorna igen. haha. "du ljuger iallafall inte" sa angelina till mig idag, och det gjorde jag ju faktiskt inte heller. allt jag sa var sant och allt vi sa igår var sant.

att behöva bevisa för folk att jag inte är som dom tror, är inte jätte lajbans första gången man träffar dom. "jaha, det är hon som är petra..... eeehhhh....." typ, och så får jag förklara. varför ska det vara så? jag tror dock att iallafall viktor fattade att jag är trevlig :) haha.

nej, en himla massa irriterande och gapande igår. inte ens en riktig fylla fick jag. bara en jävla bakfylla pga tequilan. fan fans fan. men whatever, jag överlever, det gör vi allihopa.

men till dom som förgyllde kvällen/natten/morgonen: TACK! NI ÄR UNDERBARA! och ja, det är ju då angelina och emilie, typ. haha. mina bästaste bästa. och ikväll ska jag träffa izza, som oxå är bäst. ni är bara så bra och jag är så lycklig som har er. skickar över en elektronisk kram ;)

nej, nu ska jag dricka hundra liter vatten och sova en stund. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0