valborg och musikvideo

valborg firades i helsingborg tillsammans med carro och alexandra. förfest med pizza o alkohol hos alex, sen dans all night long på the tivoli. världens bästa ögonkontakt med pirr i magen, léenden och massa dans. perfect match. ge mig.

 



1 maj, tågresa från helsingborg, seg i huvet, hem, äta, byta om, dansa.
träning för ALLA elever på hässleholmsgården (120 pers) det var kaos, men roligt, o jag fotade mest o fick många fina bilder, bland annat dom här:

 



2 maj, dagen idag. musikvideoinspelning tillsammans med carro hela förmiddan. massa skratt och svettattacker. hade sjukt roligt, fast det har vi väl jämt :D iallafall, vi gjorde videos till aqua, graaf, kung fu fighting och fantasiiii. haha. sjukt snygga var vi, speciellt som graaf. ska filma ännu mer imorron, kommer dö av skratt. haha.

 

sen i eftermiddes tittade vi på materialet, minst fem gånger. vi var oxå nere vid finjasjön och uppe vid trädhuset. (bilder kommer). och ja. det har varit en bra dag. såg snutte flera gånger oxå ^^ hihi. och 3:3-biljett är inhandlad! yeay!

förresten, jag hade ju körlektion oxå, mitt i alltihopa. panikbromsade och körde snabbt (90) haha. nu ska vi mest bara öva, sen är det dags... WIHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0