tonight

jag blir bara så trött, så ofta. det är du du du du du du du, och åter igen, du.
det är bara att ta exemplet för en timme sen. jag står och pratar och berättar, och mitt i allt säger du "jag vill ha min klänning på mig ikväll." och det är verkligen inte första gången du inte lyssnar. det är verkligen inte första gången du inte lyssnar.

men samtidigt så har vi så jävla roligt tillsammans.



imorron kommer min absoluta favorit, emilie, hit! hon ska gratulera mig på födelsedagen (ja, den onödiga åldern 19 väntar efter tolvslaget) och hålla mig sällskap på min dag :) jag längtar!



har varit nere och kollat på shout out louds nu, mycket bra! så skönt att bara stå och digga.
fast där börjar lukta rätt äckligt nere...

jaja, snart bär det av igen, ner till campingen för vätskepåfyllning i form av alkohol. ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0