SiESTA! dag 2

ja, så var det slut på det roliga...
har haft en sjukt bra helg och jag kan inte tänka mig en bättre start på sommaren än den här! även om vädret svek oss lite igår hjälpte alkoholen till att hålla värmen, och dom få regndroppar som föll störde inte speciellt mycket.

träffade massa trevligt folk, däribland daniél. blev introducerad för hans flickvän som hatar mig. gött. och en GAMMAL klasskompis till mig, benjamin, kom fram och hälsade på mig och kände igen mig! jag menar, vi gick tillsammans på lågstadiet :P men jag har kanske gjort ett bra intryck där? ;) haha. sjukt kul iallafall.

och ja, idag är det ju min födelsedag.

och åh vad jag gillar carros nya smeknamn, CARRO MED RÖVEN! hahahahahaha, åh vad jag skrattar!
och ja, daniél han underhåller rätt mycket. igår stod han ute på gångvägen upp mot siesta, helt stilla, och när det gick förbi folk gjorde han ett jävla utfall och skrek! haha, så sjukt kul o sitta o kolla på hur rädda alla blev! haha :P

massa chill och öl blev det iallafall igår. gött.

tack alla för en bra helg! <3

image31

speciellt tack till salem som var bäst av alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0