oh, don't you want me?

superduperladdad inför kvällen!

fick precis ett glas iskall cider av mamma, mums mums mums! har blandat till drinkarna o ställt allt på kylning så ja, mycket mer redo kan man inte bli. tjohoo!
och jenna ska följa med, ska bli roligt att träffas igen :) "du vet jag inte druckit sen festivalen va?" sa hon nyss i telefon. "äsch, jag har inte druckit sen i förrgår så det löser sig." haha. usch. jag är nog alkoholist :P

har fått några sms från carro i huvudstaden. "jag har träffat den o den kändisen" haha. söto. önskar jag var där med dig, så hade vi kunnat träffa ingemar o johannes. aw.
måste fylla på mobilen ikväll så jag kan rapportera till min fästmö. hihi. (har ringen på mig!)

för övrigt: jag ska nog lägga ner det där med killar. varför bry sig, egentligen? det kommer när det kommer, det är inte lönt att tvinga fram nåt. "två singlar på fest!" som jenna så fint skrev. ja, det är sant. och det är gött! :D

jag saknar c2:an. sur på pappa som bytte den mot en subaru :( citran var mycket bättre o köra. min o mammas pärla. men what the heck, jag kan köpa mig en egen sen ^^

cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0