ja / nej ?

image32

jag vill verkligen dit. jättemycket. jag vill se the killers, jag vill se mika, jag vill se peter, bjorn and john, jag vill se muse, jag vill se mando diao (igen), jag vill se the ark (igen), jag vill se the sounds (igen), jag vill se timbuktu (igen), och jag vill se så mycket annat där! red hot chili peppers hade varit coolt. jag måste helt enkelt dit.

för övrigt har det varit en rätt jobbig dag med mycket minnen och nära till tårar ett antal gånger.
men det är bara att bita ihop, och att fika med carro på zekes var härligt, trots att jag fick världens värsta bränna på ryggen. hur lyckas jag? egentligen. men men, det är sånt man får ta. får väl gå runt naken nu för att förhindra mer bonnabränna. haha.

imorron är det skattjakt och jag är inte speciellt sugen på alkohol, men det ska det bli ändå, mängder. vi ska springa runt och samla saker och vara snyggast av alla. töntar ska vi vara. åh jag längtar! ja, det gör jag faktiskt :)

sen på tisdag är det karneval, och då är hela klassen penntroll och det ska bli roligt att se! sen är det helt plöstligt student, och sen står man där och förväntas veta vad man ska göra med resten av livet. jahapp.

just nu vet jag iallafall att jag verkligen vill till roskilde, sen vill jag bli vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0