helg!

ja, så var det helg igen.

tillbringade ungefär två timmar i skolan idag. planerade inför studentprogrammet o sen bar det hem till carro. efter fifflande o skrattande bestämde vi oss för att åka till vedema. (innan dess kom IKEA, tykarpsgrottan, hovdala slott och AH VAD VAR DET SISTA DÅ?! på tal iallafall. men ja, vedema blev det.) fick sjuka flashbacks från min barndom då jag inte varit där sedan dess. vi fotade hej vilt, mest carro med sin pappas proffskamera, och skrattade och skrek. vi gillar inte spindlar. och inte myror. eller kryp över huvud taget. så ja... skrek gjorde vi :P haha. hade skit roligt, det var sjukt skönt väder oxå, ah, lovely. älskar våra små utflykter <3 åker nog dit för grillning snart, då får ni följa med :)

ikväll bär det av till carro, mitt andra hem, för alkohol, tjejsnack och skratt. isabella joinar ända från mörrum och oj, det ska bli jättekul!!

just nu ligger euro i fönstret (ja, han är stor som ett hus, men han ligger faktiskt ändå i fönstret...) och muttrar lite sådär som han gillar o göra. nej förresten, nu övergick han till vilt flåsande. åh jag älskar min hund.

image23

fint i skogen. (vi gillar skogen, egentligen. jag menar, vi åt till och med löv.)

som sagt, alkohol ikväll, så ta inte sms och dylikt för allvarligt. jag brukar vara bra på att överdriva. (både i nyktert och onyktert tillstånd i och för sig, men ja...) cheers!

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAAH låg euro i fönstret? ballt ;)

2007-05-17 @ 16:53:37
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0