grillkväll och plugg

toppenkväll hos ellen igår! tack så mycket :)
massa dans tillsammans med agnes och en hel del alkohol gjorde allt perfekt!

image24
(att grilla gräs i en marshall...)

nu har jag däremot tvingat mig själv att ta tag i plugget. har skrivit två svenska uppgifter hittills och nu har jag inre monologen (som jag redan skrivit på papper en gång, gäller bara att hitta pappret) och kafka kvar. kommer nog gå rätt snabbt. när jag väl tar tag i något får jag det gjort på en gång. gäller bara att ta tag i det.

sen är det ju realismen oxå, men tjo att jag kommer hinna läsa ut två novellböcker OCH analysera dom innan måndag. nä, nån måtta får det vara minsann.

snart dags att gå och släppa in nisse igen. kanske mysa lite. det är ju inte alltid man är kattvakt ^^

och jag fick ett sånt där samtal igår igen. du är söt. vet du det? (eller som carro sa: "han är så jävla snygg!!" haha)

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0