fixarpetra

jag måste vara världens bästa producent. love är fixad som gäst till vår sändning, även bruce. så lär bli en massa artmadesnack. axel kommer spela en trudelutt. carro var oxå inne på percys o raggade, så möbler är fixat. sen gav jag min mamma direktiv att tigga planscher på markan. resultat = 14 asfeta affischer på artister som ska till siesta. bra reklam. och imorron tar emil med typ en miljon hultsfredsplanscher :) ah kommer bli så sexigt i studion. vi har även fixat instrument från ljudstudion som ska stå i tvstudion. snacka om proffs. jag och carro = dream team.

fikade på zeke's idag. love verkar rätt nervös inför sändningen. "det blir inga pinsamma frågor va?" naw :) kommer gå så bra så :D promise.

ja, sändingen. kommer bli så jävla bra! (förutom att min och carros video är hyfsat pinsam. "jag tycker ni ska ha dom brösten på er på sändningen på fredag." /krille om våra graaf-bröst.)

idag har varit en bra dag.

snart är det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0