en helt vanlig dag med carro

en dag med carro är allt annat än ointressant.
cyklade hem till henne på håltimmen (efter att jag först åkt tåg, eftersom hon bor i hässleholm och skolan ligger i kristianstad, ah detta resande!) för att äta mat och chilla. jag och pontus åt (han stalkade mig dit) med carro bestämde sig för att en shot skulle sitta bättre än mat. så det blev en shot. en cider. en starköl. och en shot till. och sen cyklade vi till tåget. (jag tog endast några klunkar cider, carro stod för det andra.) och väl i skolan föreslog cedric att dom två skulle gå till zekes o dricka öl. sagt och gjort. så ännu en starköl blev det för carro. när hon kom tillbaka mitt i mitt musik-&ljudskapandeprov (som gick skitbra!) luktade hon inte bara sprit utan var även väldigt alkoholiserad. lilla flicka. jag blir rädd för dig. gillar inte det som händer riktigt...

jag fick artmades skiva utav krille idag. den är rätt bra ändå. och jag har ringt bruce och han ska snacka med killarna o höra om dom vill va gäster i vårt tv-program :D
(jag är världens bästa producent, oh yeah)

jag har mina två favoriter i kristianstad iallafall. det är rätt roligt. rätt sött. o sådär, snuttigt. haha :D

en kille med glasögon kommer gående mot oss. carro knows my taste, men ser snart att killen är skit ful. "säg inte att du tyckte han var het" sa hon då till mig. jag: "haha, nej, fast när jag såg glasögonen funderade jag på om det kunde vara en heting." jag vet inte, men det är nåt speciellt med glasögon... mmm... :)

nej, grey's nu. tjarrå.

Kommentarer
Postat av: caroline

usch ja jag vet. snacka om ett sjukt sammanbrott idag .. men jag tar mig uppåt igen ! men det var en rätt skoj dag ändå :)

2007-05-07 @ 20:50:18
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0