artmade, 3:3

krille: "ni som gillar artmade..." (skrattattack från mig och carro) "...vad gör ni ikväll?"
vi: "ingenting"
krille: "deras manager ringde mig o sa att dom ville ha sin konsert filmad."
vi: "okej, vi kan göra det."

image17


ja, så kan man väl säga att fredagen började. carro ringde bruce (jag hade hjärtklappning och klarade inte av det, haha) och han var hur trevlig som helst. sen började vi leta kameror, och det var inte det lättaste ska jag säga. det slutade med att vi fick ta tv-kameran (SUCK) och en bäbiskamera. dock kunde bäbiskameran inte hämtas förrän efter fyra, så efter ett smörigt telefonsamtal till sara fick jag henne att hämta den åt oss, det tackar vi för :) tv-kameran hämtade carros pappa, oxå stort tack eftersom den väger typ hundrafemtio kilo. minst.

strax innan sju anlände vi till yllan. bruce (som är jättetrevlig, det kan inte sägas för många gånger, han är verkligen JÄTTE trevlig) släppte in oss och visade var vi kunde filma. tv-kameran satte vi upp bak/brevid scenen och den lilla kameran hade vi där framme. (tror brudarna som stod närmast staketet var rätt avis för att vi fick stå innanför. mohaha.) jag började att ta hand om tv-kameran, o det var verkligen coolt att stå där bak o se artmade värma upp, hoppa o studsa o peppa varandra :) "jag är nervös. SKIT NERVÖS!!" sa love, men vi bara skrattade. haha. sen drogs skynket som täckte scenen bort och yllan exploderade av ljud, ljus och skrik. helt underbart :) även om jag inte lyssnar på artmade (inte förrän igår) var det gött att vara på konsert igen.


här, fast på andra sidan, hade vi tv-kameran.
framför scenen (innanför staketet småflickor)
hade vi lilla kameran.


allting gick skitbra och vi har även fått i uppdrag att klippa ihop konserten. blir nog jättebra. hoppas jag iallafall.

sen bar det iallafall av till modesto för efterfest. (dock var carro o jag nyktra och trötta så vi drog redan vid elva, men vi hade trevligt den stunden vi var där.) artmade, deras vänner / flickvänner o bruce var hur trevliga som helst. och jag vet inte hur många gånger dom sa tack till oss. jag tycker mer det är vi som ska säga tack :) jag hade iallafall en toppenkväll! så TACK för det! :)

kom hem vid tolvtiden inatt. slocknade direkt. halv fem väckte mamma mig och klockan fem bar det av till tyskland. sov hela vägen dit, handlade sprit i massor, sen sov jag hela vägen hem. hemma vid tre och jag är sjukt seg. och ikväll är det ju 3:3 men för tillfället är jag inte ett dugg sugen. dock vet jag att jag kommer bli när jag träffar carro ;)

hittills kan jag säga att min helg varit toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0