tråkigt

vad förväntas man göra hemma när alla andra partajar?
åh jag önskar jag var i åhus nu och umgick med dom underbara...

istället sitter jag här hemma. har krängt kinamat i form av kycklingspett med jordnötssås och biff med bambuskott. kvällens snack blir maränger o glass. glass är bra för halsen :)
varför är äta det enda man gör när man har tråkigt?

jag är inte ens sugen att titta på let's dance. och det brukade jag ändå gilla. men jag har lixom slutat med det, för fredagar har på senare tid varit carros o mina dagar. (vilket lördagarna iofs oxå har ^^) men ja. så jag har tappat let's dance. o det går ingen bra film på tv. o jag vet inte vad jag ska göra... SUCK!

fast jag måste säga att jag gillar avsnitt 7 av grey's i säsong 3 ^^ (slutet iaf)

ska ragga film av henrik nu. tjarå!
förresten, på tal om henrik, vi spelade tv-spel hur länge som helst innan, det var roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0