tisdag kväll

dans dans dans dans dans dans dans dans dans dans dans dans dans dans dans = UNDERBART!

varit o dansat nu i ca 1h 40 min... sköööönt! toto (i will remember) är sjukt jobbig o dansa, kan ju bero på att den är 6 minuter, men o andra sidan, publiken kommer älska den! maria sparar tårarna, men jag känner på mig att dom kommer snart ;) och déjà vu ska vi ju inte tala om... bah! den ser suverän ut och den är jätterolig att dansa, men svetten bara rinner. dock är det härlig på ett sätt ^^ jag väntar mig träningsvärk imorron...
och "baribariba" som vi kallar den, ingen har en aning om vad låten heter men den går väl nåt sånt, är bara jätterolig. publiken kommer dö av skratt :D haha.
och jazzen ska vi göra klart imorron. can't wait! sen på torsdag blir det street :) wihoo.

jag är lite besviken... på dig... =/

varför kan allting inte bara vara som det var förut?...


Kommentarer
Postat av: caroline

ååååååååååååååh :/ jag gillar inte killar.

2007-03-06 @ 21:52:27
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0