tisdag fm.

efter att ha läst carros blogg bestämde jag mig för att göra som hon, donera mina organ efter min död. sagt och gjort, nu kanske jag kan rädda liv! :)

helt sjukt onödig dag idag, som alla tisdagar. åkte in till arbetslivslektionen, fick några häften, åkte hem. uppdatering med carro som vanligt numera. helt sjuuuk brud det! haha.

nu sitter jag här, funderar på om jag ska käka eller om jag ska sova eller om jag ska duscha eller om jag ska städa... hmm... jag sitter nog här ett tag till ^^

kan inte alla som läser min blogg lämna ett litet spår bland mina kommentarer? vore roligt att veta :)

förresten, man kanske ska ge upp den här mansjakten nu. det är rätt tröttsamt...

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHA. jo jag är fan sjuk ibland ^^ och jag lämnar ett spår, jag läser ;) men det vet du ju redan! :D

2007-03-06 @ 13:59:11
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: petra

i know you do ;)

2007-03-06 @ 16:39:16
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0