sunny day

just nu vill jag ge min caroline en morgonkram, hon verkar ha haft en tuff natt.

själv ska jag hoppa in i duschen (varför duschar man typ aldrig när man är sjuk?) och sedan bege mig till hässleholmsgården. jag hoppas mina hjälptränare är där för att lära sig allt vi ska lära oss, för jag har lovat mig själv att inte ta ett steg. (åh jag vet jag kommer bryta det, jag blir alltid sådär hoppig när jag är i danslokalen). sedan ska vi till kulturhuset för fotografering till programbladet. (12 maj är det show hörrududu) man lär väl se ut som jag vet inte vad :)

ikväll, då blir det carro o jag igen! babysitting emelie (undrar om vi får timmar för henne?) film o godis :) har du kakor kvar carro? åh jag vill ha kakor... en lugn kväll iallafall, det enda som lär bli ansträngt är magen, vi brukar lägga av en eller två (eller hundra) skrattsalvor på en kväll :)

nej, dusch nu. hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0