sol och snor

japp, min förkylning hänger kvar. nu har den förflyttat sig från halsen till näsan. eller. den har väl varit där hela tiden men nu är det extremt. och som om det inte räcker med att vara förkyld och snorig, jag ska bli helt seg i huvet på köpet oxå! har sovit minst två timmar om dagen nu när jag varit sjuk. och visst, jag brukar sova efter skolan annars oxå, men detta är ju sjukt. jag orkar inte ens hålla ögonen öppna utan slocknar så fort jag lägger mig ner. börjar bli smått orolig för min hälsa...

ikväll är det iallafall dans, och nej, jag ska inte dansa, men jag ska dit och titta iallafall. eftersom vi ska göra klart toto känns det som det skulle behövas. fast imorron ska jag dansa för då ska vi träna i kulturhuset, på scen :D åh jag älskar att stå på scen. det är så... gött! jag vet inte, det går inte att beskriva. även om vi bara ska sätta ljuset kommer det bli roligt.

hoppas på att bli frisk till helgen så jag och carro kan dra ut o dansa igen ^^ siktet var först inställd på helsingborg och the tivoli, men vi kom fram till att det är på lördagar man kan gå ut där, och jag jobbar ju kl. 12 på söndagar så det funkade inte. därför tar vi oss nog till kristianstad och frimus istället. fast jag slår vad om att vi hamnar på hessle :P haha. skulle inte förvåna mig iallafall.

annars då... ja, idag hade vi projektredovisning. jag tvingades visa upp vad jag gjort. valde att bara visa två av fyra musikvideor. jag presenterade dom, sen gick jag ut från bion. kände inte riktigt för att stirra på Dig och höra vad folk tyckte. det var jobbigt nog när jag och katta tittade igenom dom på morronen... (jag hatar att jag är så svag!) men dom blev visade iallafall så nu kan helene (handledaren) inte klaga mer.

imorron ska vi göra klart vår skräckis! och sen ska vi ha provsändning. vi måste filma vår mystiska man, om vi kan få någon till att ställa upp. men det vore bra, för som katta säger, parallellhistorier är intressanta. på tal om katta, haha, vi åkte tåg med henne i morse, jag och plän. katta tyckte det var jättebra när jag berättade om min plan att åka till usa och gifta mig rikt, för då kunde ju hon komma o hälsa på när hon gått i pension. haha. sen tyckte hon att carro skulle göra likadant så att hon hade två ställen att åka till. haha. katta är härlig hon :) (katta är vår fd. rörlig bild-lärare) vi får väl se hur det blir med den saken. carro och jag tror stenhårt på det, men sen lever vi ju oxå i vår egen lilla värld :)

jag hade en väldigt skum dröm inatt oxå. jag minns bara lite av den, men jag minns så mycket som att den var väldigt bra och rolig att drömma :D (och att den var skum) jag minns att jag klådde upp några uppkäftiga ungar på tåget för att dom bredde ut sig när tåget var smockfullt, och jag minns att där var en skit snygg kille som hette josh som lyssnade på musik i enorma hörlurar. haha. han åkte tåg tillsammans med sin lillasyster och farmor/mormor. jag hamnade i deras sällskap och det var najs. när jag skulle av i hässleholm ville josh följa mig till bilen (pappa hämtade mig på stationen) sen gick han tillbaka till tåget och jag satte mig i bilen, som var översvämmad (av någon anledning?) pappa stannade på nåt sportställe och sa "jag ska bara titta på matchen, den är slut vid tre" (på natten!) så jag gick hem istället. på vägen hem mötte jag josh (okej?) som hade missat tåget. han stod med en massa andra snygga killar och räfsade löv. öhhh. japp. sen vaknade jag. sjukt skum... men josh var trevlig ;) undrar vem han är? haha.

nej, nu får det räcka med tråkig info om mitt liv. vill ni se mitt liv i bilder? http://pesche.bilddagboken.se
hej hej!

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAH :D sjuk dröm :) men klart jag kommer och kollar såklart såklart ! o vet du .. min näsa har börjat nysa och min kropp är seg. men det ordnar sig ^^

2007-03-13 @ 17:56:35
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0