snart helg! oh lala ;)

yeeees, äntligen helg! (snart)

dagen har bestått utav diskussion på religionen, där jag sa typ tre ord som vanligt. svenska och en massa tal. fick även reda på att nationella provets a-del kommer genomföras den 19 april, då är jag i stockholm, och b-delen är den 25 april, då har jag dansföreställning hela dan. yeeees! det går bra för mig där... nej.
efter det var det fotodags iallafall och vi var på barbacka och tittade på fotoutställningen. sen åkte vi hem, carro o jag gick stan runt o letade efter kläder inför morgondagen (som jag ska berätta om snart) och jag hittade en ursöt klänning jag ska inhandla imorron :D och shit, vi kan snacka alltså... vi har tillochmed börjat avsluta varandras meningar :P haha.

och ja, till morgondagen.
sändning på förmiddagen. vår skräckfilm har premiär! (woooow!) sen ska jag inhandla klänningen jag hängde undan och sen på kvällen ska jag o carro äta kinamat (vi MÅSTE), dricka lite (mycket?), ta tåget till kristianstad (alltid lika intressant), skaka lite rumpa på frimus, hänga lite på hessle, ragga lite (eller jääävligt mycket) och ja, ha det as gött! tycker dock gott att axel kunde bjudit oss på sin födelsedagsförfest ^^

nu vill jag ha maaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0