skräckis

låttips: Mika - Grace Kelly
väldigt pigg o sådär glad ^^

idag blev det redigering av skräckfilmen, väääldigt mycket skratt! haha. när vi skrek, sprang, gjorde åkning och ja, allt. haha. det var rätt svårt att sluta skratta emellenåt. jag skrattade tillochmed innan vi hörde pläns skrik bara för jag visste att det skulle bli roligt att höra det sen.

och medans vi satt där i redigeringen pratade vi rätt mycket om klas-göran. hahaha. vi försökte få carro o härma honom men det gick inte så bra. hahaha. jag tror faktiskt tjejer snackar mycket värre än killar... haha.

sen åkte vi hem o jag o plän snyltade fika hos hennes mor. snokade i bilddagböcker o hade det trevligt. snokandet gav mig dock en chock. flickvän?! kan det stämma? ÄH, i don't need a man...
sen kom jag hem o nu är jag här, som vanligt. lyssnar på salem al fakir. mmm :)

when i see you i start smiling, just want to hold on tight

jag längtar till siesta och salem ååhhh ge mig nu!

i had a chance that i didn't take, now he's gone for good...
is this true? i walked away from you?
now i just wish you could come back tomorrow...
i can't go on like this, i wish that you where mine once again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0