o så va det slut

dagis, dag 3 lär vänta.

vaknade idag med jättesvullen hals. gör grymt ont att svälja o andas är rätt trögt... =/
ringde vänhem men kom inte fram förrän kvart i nio och då var alla dagens tider uppbokade, så jag får ge mig på o ringa imorron oxå. får jag ingen tid då åker jag till akuten, för det här vill jag bli av med så fort som möjligt.

och angelina o elins kalas på fredag då... det lär det ju inte bli nåt av :(

och jag som vill vara på dagis!! ringde i morse o "sjukskrev" mig. monika sa att jag inte skulle komma tillbaka för tidigt, så måndag kankse... åååhhh... jag vill ju vara där! dock verkar det ju inte som om det blir någonting med sköldinge (eftersom bronson ringde förra veckan och vi fick godkännandet igår, fast än vi snackade om det redan innan jul, och nu verkar alla resor från norrköping till hässleholm vara fullbokade och ja... det här går inte riktigt som vi vill...) så kan jag ju vara på dagis en tredje vecka. men ändå!

dessutom, jag måste på jazzträningen ikväll, för det är den sista innan showen o vi ska lära oss dom sista stegen, så jag måste fan dit med mina hökögon o printa in stegen i huvudet... men ÅH jag ORKAR fan inte. min kropp är helt slö. igår gick jag o la mig o glodde på OC kl. 19, steg upp kl. 12 idag. helt utmattad...

aj aj aj... får se om jag får i mig någon mat... halsen vill inte, o inte jag heller egentligen, men magen skriker...

Kommentarer
Postat av: angelina och elin

jooooooooooo!
Det blir visst av! KOM! bli frisk!

2007-03-21 @ 14:13:46
Postat av: caroline

ååååååååååååååååååååh. PETRA, jag kan ju inte gå ut utan min förlovningskompis! BLI FRISK.

2007-03-21 @ 14:33:21
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0