nu är det nu.

wow, den efterlängtade fredan är här!

sändningen gick sjukt bra idag! helt perfekt, förutom att en nedräkning kom med i bild. (och var tog klappan vägen, skulle inte den vara med, temat var ju faktiskt film...?) isabella var superduktig som programledare och musikgästerna var oxå jättebra. mikaela var rolig som bildproducent oxå, man fick höra alla hennes svordomar i intercomet :P haha.

och ja, nu är det snart kväll. den efterlängtade kvällen. jag är fri (typ) från sjukdom, alkoholförrådet är påfyllt, partyskivan är bränd och ja, allt är klappat och klart. jag har till och med köpt in en klänning kvällen till ära :D

jag måste även tillägga att jag hade världens bästa dröm inatt ;) shit pommes, g e _ m i g _ d i g på riktigt!

nu ska jag ta en powernap! BYE!

Kommentarer
Postat av: caroline

peeeeeeeeeeetra vi är gaaaaaaaaaaaaaaaalna.

2007-03-18 @ 12:20:13
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0