musiktips mm

paolo nutini, 19 år, supervacker och har en röst som en gud.
mika, sjuuuukt uppiggande musik :D
muse, för lite party.
justin timberlake, samma som ovanstående.
yolanda adams - i believe, världens bästa låt för dig som tvivlar på dina drömmar.
death cab, vad kan jag säga?
och inte att förglömma, salem al fakir som är min absoluta favorit just nu!

jag har gått och blivit sjuk, roligt, inte sant? jag kommer ha en lugn helg för första gången på 5 veckor. ska bli sköööönt. fast hade inte skadat med lite sällskap =/ varför kan du inte vara här hos mig? :(

idag fick vi studentkläderna. mina trosor var superfina ^^ med mitt namn fram och STUDENT 2007 bak :)
min tröja var oxå grymt fin, alldeles underbar faktiskt, dock fick jag fel storlek =/ väntar på mail från abc-gruppen nu, hoppas jag får rätt tröja snart, vill ju inte ha den typ en vecka innan vi slutar nu när alla andra har allt... =/ så det är lite trist, eller JÄVLIGT trist faktiskt. är det så jävla svårt o packa rätt? tydligen...

shit, det är inte heller som om min kyssbrist blir något lättare att stå ut med... snart hoppar jag på första bästa man (icke familjemedlem) som kommer förbi.

nu ska jag drunkna i självömkan... adjö.

att tillägga: regina spektor, och speciellt låten samson. no words needed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0