jag vet inte

just nu far en massa känslor och tankar runt. min pappa är så jävla genomelak. men jag vet att han bara vill mitt bästa. men. jag skulle verkligen behöva komma ifrån honom och hans tjat och hans skrik och hans... allt. förut var tillflyktsorten lund, nu nöjer jag mig med andra sidan hässleholm, och min fästmö carro ^^
men ja, tillbaka till allt skit. mamma och jag diskuterade min framtid. hon tyckte jag skulle söka jobb, ifall jag inte får nåt på posten i sommar, o ifall jag inte kommer iväg till USA i tid lixom, o ja, jag behöver ju pengar för att leva. jag sa att ja, jag ska söka. sen kom vi in på mitt körkort. och jag vet, jag är skit kass. (jag älskar henrik, för det är han och jag mot föräldrarna. vi skakar mest på huvudet och ler mot varandra när vi inte orkar och det är skönt.) men iallafall, jag vet att man praktiskt taget måste ha körkort för att få ett jobb nu för tiden. och ja. jag måste ha det för att åka till USA. och ja, det är bra och allt det dära. så nu har jag iallafall bestämt mig för att gå till körskolan imorron, köpa ett paket med tio lektioner, boka körtid och köra så ofta jag kan. jag måste verkligen. och jag vill, egentligen.
men, varför är föräldrar så jobbiga? jag vill bara låsa in mig på toa och gråta. (och det gjorde jag oxå, det lixom bara kom, trycket blir för stort ibland.) kan dom inte sluta tjata o inse att det inte hjälper? det gör bara ont, för varje gång dom tjatar blir man påmind om sitt eget misslyckande.


till något roligare: gårdagen! en jättebra dag/kväll/natt. tillbringad med carro, såklart :) vi körde o körde o körde (eller ja, carro körde, jag åkte) o var taxi åt en massa folk. skoj :) tittade även på förortsungar, som var helt jävla underbar och står numera på min önskelista, och stay alive, som var jätteäcklig och läskig och jag är säker på att den där droskan kommer efter mig nån dag. jag är säker. usch. hursomhelst, BRA lördag!

med tanke på en timmes tidsförlust inatt var jag grymt trött när det var dags för dans idag klockan tolv. tog mig iallafall dit i tid, lekte med mina älskade små kids (dom är så söta och jag gillar dom mer o mer för varje vecka) och sen köttade vi dans med dom lite äldre. gick bra. fast jag mest flummade sista halvtimmen och eleverna bara "petra, du är trött va?" jag kunde mest bara nicka och le sådär fånigt som man gör ibland. du vet.

nu ska jag hämta min mobil o lägga in lite pics. hej!

Kommentarer
Postat av: caroline

vi borde skaffa oss en egen lägenhet. där kunde vi gjort som vi velat.

2007-03-25 @ 19:17:12
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0