i hate mondays

nu är det måndag eftermiddag och i vanliga fall hade jag blivit jätteglad att sluta tidigare, men nu sitter jag bara här och har ingenting o göra eftersom jag, carro & plän ska filma idag. carro slutar fyra, då ska vi käka. sen kommer plän kl. fem o filmningen kan börja. hoppas det går bra.

just nu är jag sjuuukt hungrig! blev "bara" en kanelbulle på zekes till lunch.

har suttit hela eftermiddan o klinkat på piano tillsammans med josefine. tore berättade för oss att om vi klarar provet får vi mvg i betyg :D gööött! det väger dock inte upp att tore är som han är... skum alltså.

det är fler än tore som är skumma dessutom.
JA, jag pratar om dig.

dock har jag hittat ett nytt objekt att tänka på... muuuums! där ligger ni i lä killar ;)

nu ska jag förflytta mig tre våningar upp. eller fyra blir det väl. eller. öh. jag vet inte. från källaren till tredje våningen? hursomhelst, upp ska jag. adjö adjö adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0