give me love

skräckisen är klar! tjohooo! synd bara att vi garvar varje gång vi ser den för vi vet hur roligt vi har haft under inspelningen :P haha. men äsch. bra är den!
idag skulle vi göra en blodfläck på golvet. vi använde oss utav ketchup! (yes yes yes!) det blev ändå inte sååå jävla dåligt. sen skulle vi kleta in ett par handskar med ketchup som mördaren sen skulle hänga upp. och fy fan vad det stank! ketchup luktar verkligen fruktansvärt. jag höll på o spy. carro fick agera fotograf medan jag och plän satt vid soptunnan med den äckliga ketchupen och vars en handske... usch, det ska jag aldrig göra igen :P

träning i kulturhuset ikväll! tror jag ska gå o lägga mig en stund innan dess ^^ sömn kan vara bra. dessutom borde jag plugga på religionen till imorron men... jag ORKAR faktiskt inte. kanske blir ikväll. fast nej. för ikväll är det både top model, lost och grey's anatomy. jag kommer dö. det finns ju inte en chans att jag kan se allt. grey's och lost blir det iallafall.

och jag MÅSTE till roskilde... mando diao, the killers, peter, bjorn & john, muse, red hot chili peppers mfl. hur ska jag kunna klara mig utan att sticka dit? shit pommes! jag måste! ge mig pengar någon!


Kommentarer
Postat av: caroline

jag kommer med dö. jag dör av trötthet.

2007-03-14 @ 18:43:12
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0