fredag, lördag, ja, sådär.

kanske blogg.se vill funka nu?

igår bar det av till carro vid sextiden. efter att mamma fått rusa in på systemet fyllde jag carros frys med cider o partyt kunde börja :) det blev en och två och tre och flera cider... mmmm...
drog till kstd 22,20, träffade macce på tåget. "jag måste fan in o supa lite", senare när vi såg honom på bussen hem kunde vi konstatera att han hade gjort det...
inne på kaspers var det inte mycket folk, men där va snälla folk, o det var mysigt. dansade lite till de spelande pojkarna med carro, sara, angelina o elin :) mysigt mysigt mysigt, kvällens nyckelord.
gick några turer till hessle och kollade läget, men hittade inga intressanta människor, så kaspers fick det bli. fast än vissa moment förstörde hade jag trevligt. det är alltid roligt att gå ut med min lilla carro ^^
kvart över två tog vi bussen hem (efter att jag köpt pommes på mcdonalds). promenerade till carro med isak som sällskap, han erbjöd till och med sin jacka till mig, jag tog glatt emot den med tanke på att min egen jacka inte alls var så varm som den var tidigare på kvällen.
klunkade vatten, somnade, vaknade, pratade, somnade, vaknade, åt frukost på mcdonalds i form av två cheesburgare. toppelitoppenfrulle! :D haha. sen körde carro hem mig o nu är jag här.

idag blir en lugn dag. tänkte ta mig till duschen snart och bli av med allt äckel från igår. (varför är man alltid så äcklig efter man varit ute?) iallafall, sen blir det deg framför teven med oc och film. sköööönt.
du är välkommen att joina om du vill ^^
ja precis. DU. ;)

Kommentarer
Postat av: elin

hej söt
jag ville bara säga att jag tyckte det var megamys att dansa med dig(och de andra förstås) också!
hjärta

2007-03-06 @ 22:57:34
URL: http://elinlilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0