dagis, dag 7

jag har ju skullat uppdatera flera gånger, men blogg.se är bara så sjukt seg!
dagis, dag 7 avklarades igår iallafall. mamma kom och hämtade mig ^^ var ett tag sen. haha.

sen åkte jag hem, packade lite o begav mig till simrishamn! mötte emilie på stationen o sen tog vi en vända till lägenheten, plockade av oss väskor, o sen gick vi o köpte pizza o sushi. tittade på let's dance-finalen o hurrade för martins discodans! tittade på en skräckis, are you scared, i saw-anda (ja, det var en saw-kopia kan man säga) med världens sämsta skådisar. hade det varit bra skådisar hade filmen nog vatt rätt bra. nu va den mest... jag vet inte. äcklig, men inte läskig. hursomhelst. utmattade blev vi, så vi gick o la oss.

idag åt vi frukost ute i solen vid ett café, det var mysigt. vi hade aniska med oss (emilies katt) o alla ville klappa henne. sen tog vi bilen till hässleholm och vi alla tre (ja, aniska oxå) sjöng med till gwen stefani.

nu är jag hemma o är sjukt seg. jag ska hoppa in i duschen snart o förvandlas till en något fräschare version av petra :) haha. sen blire fest ikväll! wohoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0