dagis, dag 6

dagis dagis dagis dagis. idag är det första dagen jag inte sov på middan. istället låg jag mest o tänkte...
annars vart det mest bus o gympa o spring idag. myspys som vanligt :)

och körskolan har jag varit o besökt idag oxå. körläraren var helt toppen och nu känner jag att jag ska klara det här snart!


jag drömde om dig inatt. och det vet du om. men eftersom jag är 100% säker på att du inte läser min blogg vågar jag skriva saker som jag inte vågar säga till dig. det första är: jag saknar dig! otroligt mycket. så fort jag kom hem från skolan var det in på msn för att prata. och pratade det gjorde vi. i timmar. i dygn. i veckor. i månader. det var dom bästa månaderna i mitt liv. för ja, även om det bara var över msn kom vi varandra så nära att jag rös ibland. våra nattliga telefonsamtal var roliga, men nu har jag glömt bort din röst. att det redan har gått två år... att jag bara var 16 och du 17, det känns bara jätteknäppt. jag skulle vilja berätta för dig om mina pinsamheter. fortsätta med det. du skrattade både åt mig men mest med mig och det var roligt. sen träffades vi. du blev verklighet och den där snyggingen jag endast sett på bild och i cam uppenbarade sig framför mina ögon. jag minns exakt hur du såg ut. och jag minns, eller jag tror mig iallafall minnas, vår dag tillsammans. vi åt glass i solen. vi pratade. vi skrattade. vi gick sådär nära och undrade om vi skulle hålla varandra i händerna. jag är nästan säker på att du tänkte så iallafall, jag vet att jag gjorde det. men jag vågade inte, och du kallade dig själv mr. chicken. jag fick bli mrs. och inatt, inatt drömde jag om dig. men jag fanns knappt för dig. jag var någon kompis, vars snygga tjejkompisar var mycket mer intressanta. det var hemskt. jag gillar den riktiga du mycket mer. och jag önskar att det aldrig hade blivit höst för två år sen. att sommaren hade varit längre och att du hade kunnat åka ner till mig som vi planerat. och jag önskar att jag kommit iväg till arvika förra sommaren så att vi kunnat träffats igen. och jag vill träffa dig denna sommaren, det vill jag verkligen. det spelar ingen roll att du har flickvän, jag vill hellre ha dig som vän än inget alls. men det är klart att sånt där förändrar saker o ting. det är klart vi tappat kontakten. men det är synd. för jag saknar dig. och jag glömmer aldrig den där kyssen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0