dagis, dag 5

jag har två nya små älsklingar. först max, som är helt underbar. han är nog den enda som verkligen kommer ihåg mitt namn (vad är det som är så svårt med petra?) och han vill leka och han är söt o sådära :) sen har vi oskar. han kan nog oxå mitt namn förresten. o han är söt han me.
jag saknar albert som är sjuk. kom tillbaka! och imorron kommer nog måns tillbaka från thailand, honom har jag inte sett sen jag gick i nian och var på dagiset, o då var han min favvis. så honom vill jag verkligen träffa!
annars är noa sjukt söt oxå, o han piggar verkligen upp vid frukostbordet när han sitter o flörtar med mig hela tiden :D
och idag fick jag beröm! monika sa att jag är jätteduktig med barnen :) känns bra. för det är så himla roligt!

nu ska jag laga mat. eller nä. jag ska sova lite. sen laga mat!

snart är det lördag!
och snart är det fredag me ju, och då ska jag till simrishamn och emilie och jaaaa det ska bli kul! :D

Kommentarer
Postat av: caroline

ja, jag som aldrig dricker cider annars får börja göra det nu ! hittade ju ett helt flak :) haha ! du kan få en av mig om du är snäll ;D

2007-03-28 @ 22:33:19
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0