dagis, dag 4

jag ska nog bli dagisfröken. det är jättemysigt ju ^^
idag vart vi ute i skogen hela förmiddagen. drack varm nyponsoppa och letade pinnar som såg ut som bokstäver. lekte café under en gran. trollade med kottar. o hade det jätte mysigt :)
sen kom vi hem och åt en smarrig lunch som vanligt. jag tog min halvtimmeslur (jag älskar att sova!) och sen gick vi ut o lekte i ett par timmar till. åt smörgåsar o frukt ute i solen, jätteskönt! o jag har blivit röd om kinderna ^^
jag gungade med småttingarna och tog "springfart" på dom. hihi. jag hade glömt hur roligt det var att gunga!

idag avslutade jag mitt projekt att sy shorts. resultatet blev inte aaaalls som jag tänkt. visst, dom blev plöfsiga och sådär men nä. men jag har kommit på en annan outfit till carros o min cocktailkväll på lörda :)

nu ska jag bege mig till min säng. åh, jag som skulle färga håret idag... får bli imorron, eller övermorron, eller nån annan dag... hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0