dagis, dag 3

idag hittade jag massa nya kärlekar på dagis. matthew, söteböte och matteus med världens längsta ögonfransar (han och albert har delad första plats) och som kom till mig o grät för teo hade knuffat honom. söt söt söt. ja, alla barnen är iofs söta... nina, minsta tjejen, är oxå jättego :) hon kom o viskade i mitt öra "du är fin". hihi. tack :)

vi var ute största delen av dan. jätteskönt! gungat i solen o klättrat i träd o samlat nyckelpigor :) mys.

skrev in mig på trafikskolan o bokade körtid. nu börjas det, på riktigt denna gången. (jag vet inte hur många gånger jag har börjat... nu gäller det bara att avsluta det.)

träffade carro i stan nyss oxå. åt glass och letade lördagsoutfit. (jag tror jag ska ha ugglebyxorna, jag har dom på mig nu o jag älskar dom, passar väl vår dresscode, huh? ;)

och jag har hittat min drömprins! åh nu ska jag bara fånga honom! :P

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, vi kanske kan ha pyjamasparty istället? ^^

2007-03-26 @ 18:48:09
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0