dagis, dag 1

upp halv sju, duscha och försöka vakna, frukost, påklädning, cykling i blåsten.
ankomst till fornbacken och avdelningen villekulla 08:00.
frukost med barnen, lite lek, fruktstund, ut i blåsten (brrrr), lunch (mums!), powernap för min del, barnen hade sagostund/vilostund, lite mera lek, eftermiddagsfika o så hemfärd.
kändes som jag stod o cyklade på samma ställe hela vägen hem, så segt var det. grym motvind! tänkte nästan ge upp o gå istället men jag vill ju inte verka klen.
nu är jag hemma, har klämt i mig lite rabarberpaj & vaniljvisp (eller snarare vaniljvisp & rabarberpaj som det brukar bli för mig). stoppade henrik precis när han tänkte ta allt som var kvar o sa nänä brorsan, ge mig, så han gav mig. blev inte mycket, men gott var det :D
ska lägga mig i min älskade underbara säng snart o sova bort resten av eftermiddan. sköööönt. helgen tog rätt hårt ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

haha helgen var en hård en ja ;) men SJUKT glad jag är över att vi stack ut på lördagen också ! hiih (och fy vad sugen jag blev på rabarberpaj)

2007-03-19 @ 16:24:32
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0