breathe in, breathe out - now drop now drop now drop now drop

utbildningsmässa? nej tack.
sovmorron? ja tack.

utbildningsmässa känns inte jätteinspirerande eftersom jag ändå inte ska utbilda mig nu, och ska jag utbilda mig är jag inte intresserad av något som mässan hade att erbjuda, jag vill bli dansare. så det så.

laddade ner musiken från saw 3 igår, lääääskigt. ska ha med den i vår skräckis ^^
men nu lyssnar jag på min partymix o jag vill partaja, dock tror jag att jag har blivit sjuk, för jag är alldeles seg i kroppen och har sjukt ont i halsen... jag pallar inte vara sjuk! jag måste till skolan i eftermiddag o göra klart fotouppgiften inför utställningen imorron, och sen är det dans ikväll som jag missat två gånger i rad så dit MÅSTE jag, och imorron ska vi redigera klart filmen så dit måste jag oxå, och ja, sen är det helg och jag kan ta det lugnt fast jag egentligen vill ut o dansa. men. jag behöver ta det lugnt. så lugnt blir det. filmkväll någon?

jag drömde jätteskumt inatt, o varje gång jag drömmer om dig blir jag alldeles tokig, för du är ju du och du är... ja... hur kan man förklara dig egentligen? speciell.

nej, nu ska jag gå o göra mig redo inför en eftermiddag i kristianstad... öööhhh... yes.

Kommentarer
Postat av: caroline

DANMARK IMORGON. jaaaa det tycker vi :)

2007-03-09 @ 00:06:51
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0