you

det är väl kanske dags att ta sig i kragen lite. men allt jag har att säga sägs på bilddagboken, det är mycket lättare. men jag ska väl bättra mig här, kanske. (fff)

mitt sommarlov har hittills sett ut såhär:
jag har tagit kvällspromenader med izza nästan varje kväll. vi var oxå i göteborg i fredes och våldgästade liseberg och dess karuseller. att vi hittar tillbaka till varandra såhär på somrarna är det bästa som finns. synd att du åker till la belle france på lördag bara.

imorron ska jag upp och jobba och dela ut post. yeay! ehrm. men sen väntar simrishamn och min älskade emilie och hennes lilla buse aniska. hihi. (om emilie nu hör av sig snart vill säga, när kommer hon hem från london egentligen? ring!)

idag har jag mest sovit. morgonen var sämst, euro skällde, mamma o pappa skrek (om en borttappad bilnyckel, tror jag), telefonen ringde om och om igen. klockan nio, när jag blivit väckt av posten för tredje gången orkade jag inte ens försöka sova längre. jag tittade på tintin tillsammans med min bror och åt rostade mackor. gott. efter frukosten var jag alldeles utmattad, så jag gick och la mig igen. gick betydligt bättre att sova denna gången. halv tre gick jag upp. tog en dusch och gick o la mig igen. fast somnade aldrig.

klockan fem bestämde jag mig för att göra något åt tristessen, så jag ringde izza. dock var hon inte hemma så jag satte på musik och dansade som den galning jag är. koreograferade till fritidslägret och blev svettig. övervägde en dusch till men då ringde izza. klockan åtta ska vi ses. det känns som en evighet till dess.

jag är sjukt kär oxå. i gaspard ulliel. som om jag inte varit det i två år nu, jo, men iallafall, tänkte bara påminna er.

ps. veckans filmtips
en långvarig förlovning (med gaspard, graowr!)
amelie från montmartre (jag är inne på det där med frankrike...)
crazy/beautiful (om du vill gråta. i love it. filmen alltså, inte att gråta. eller jo, det med.)
napoleon dynamite (gosch!)
garden state (helt underbar. och musiken, ah!)

Kommentarer
Postat av: caroline

BABY, uppdatera :D

2007-06-21 @ 22:05:28
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: caroline

(FUCKADE JÄVLA BLOGG)

2007-06-21 @ 22:05:51
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0