um...

jag vet, det var evigheter sen, men varje gång du ler är jag fast igen.



helt galen avslutning på fritidslägret! jag och fanny kallades fram till scenen (partyfabriken höll i underhållningen) och helt plötsligt skulle vi improvisera en dans och alla gruppledare skulle härma oss. hjälp. alla ögon på oss och att impovisera två stycken är inte det lättaste. det är inte direkt så att man tänker samma saker hela tiden. öh. galet var det. jag höll nästan på att dö, faktiskt.

SEN, när vi trodde att det hela var över, då skulle vi tydligen lära ut dansen till the worrying kind, som vi lärt barnen, till kenn! helt sjukt, jag hade inte ens tagit av mig jackan och blev alldeles svettig. hursomhelst, låten spelades och ja, vi fick dansa helt enkelt. all eyes on us, återigen, och det är väl inte sådär jätteuppskattat alltid. men, dansade gjorde vi, röd som en tomat var jag säkert, pinsamt var det, men jag gjorde det. och såhär i efterhand var det väl rätt roligt. kanske.

pappa håller på att förbereda maten där nere. jag hör hur han dukar. sött. det blir bara vi två och en romantisk dinner ikväll. (mamma och henrik lämnade ju oss i morse...) sen ska jag tvinga honom till en film och popcorn. han är ju trots allt min pappa, och jag älskar honom.

just nu vill jag ha riktig sommar, jag vill ha sol och bad, och mest av allt vill jag ha dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0