STUDENTVECKA!

bloggtorka, men jag gillar det. bilddagboken får tala istället, och där är namnet Pesche. det är bara att logga in och ta sig en titt på mitt mycket intressanta liv. öh. ja. men roliga bilder finns där iallafall. från skattjakt, karneval och festligheter.

på tal om fest så var det utspark igår och så roligt har jag inte haft på björket sen... någonsin. skattjaktsfylla efter förfest hos izza med hennes bror och hans vänner (90:or). det var trevligt trots dålig musik. men ja, en rejäl fylla blev det, och som om jag behövde dom där ciderna på björket? nej. MEN vi dansade som as och för första gången har jag sparat min sms-utkorg. hjälp.

efter att jag konstaterat ett flertal gånger att jag älskar att säga "denna jävlen" (med ett speciellt uttryck, typ) ägnade jag mig åt john från halmstad istället. vi hade väldigt trevligt och glömde bort det där problemet med halmstad för kvällen. meow!

sen att jag gör saker jag inte borde göra är en annan historia, men ja, det hände.

ska jag bjuda på lite sms? åh ja, jag vet att ni vill.
till carro: "jag är kär o nu måste jag lämna honom!" haha.
till carro, igen: "ska hem o han är på väg hem o jag bölar typ. wää!" inte ett dugg sant, men okej :P
till jenna: "MEN VILKET AS! jag är oxå lite as fast bara lite. hoppas du hade roligt? jag höll på att dö av rolighet!" haha, det där är iallafall sant.
till isabella: "för full för mitt eget bästa, igen!"

min inkorg är inte att leka med heller ;)

best night ever, och fredag ska bli ännu bättre, i love it!
synd att jag spytt som ett as idag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0