simrishamn och emilie

jag har haft tre så sjukt bra dagar hos min älskade emilie i simrishamn. tack!

åkte dit i onsdags. vi handlade ingredienser till greksallad och köpte snacks. sedan gick vi hem (och vägen har aldrig känts så lång. hjälp, allt var så tungt!) och lämnade väskor, alkohol och mat. sen var det bara att ta sig ut i hettan igen. vi gick och hyrde film. shortbus (sjukt rolig! massa sex och att se den med emilie var nog det bästa. haha) och texas chainsaw massacre, the beginning. inte så wow, mest köttigt och ett bajsigt slut. bajs bajs.

efter mycket filmtittande och många timmar inpå natten gick vi och la oss. (detta efter vi ätit vår underbara sallad. åh, den var verkligen jätte underbar! vitlöksbröd hade vi till oxå. mums!) sen sov vi och sov och sov. gött.

torsdagen började med en promenad ner till hamnen. vi tog oss vars en glass och sen promenerade vi hem igen. vi har mest promenerat dom här dagarna, känns det som. vad gjorde vi sen under dagen? (minnet sviker även här...) javisst ja, vi sov! haha. klockan fem ringde klockan och vi tog oss ner till hamnen igen, för jag var sugen på rödspetta och pommes. inhandlade det, gick hem (emilie köpte pastasallad) och sen började partajandet.

världens starkaste drinkar och alldeles för mycket alkohol gjorde torsdagsnatten sjukt galen. inte bara det att tåget fick strömavbrott i gärsnäs och vi satt fast i två timmar (?) gjorde vår natt till något av ett helvete. jag hade skit roligt, det hade jag, men vi hade verkligen allt emot oss! lyckligtvis catchade vi en taxi tillsammans med en annan kille som vi tog till malmö. killen betalade, gött! och sen lämnades vi åt vårt öde. vi sprang runt i malmö och gick in på alla ställen minst två gånger, av någon anledning. på ett ställe fick jag rabbla namn och personnummer, för tydligen trodde dom inte jag var över 18 och att det var mitt leg jag hade. tji fick dom.

vi slutade på ett reggaeställe, dit vi ville minst av allt. helt sinnessjuk kväll full av minnesluckor. eller man kanske snarare ska säga att man har minnesglimtar? för det är mest svart. haha.

"efterfest" med hakim och "mannen-bakom-petra" med sanning o konka och en himla massa skratt. när allt ledde till om vi skulle ha sex eller inte (SUCK, varför tänker killar bara så?) så gick "mannen-bakom-petra" och hakim körde oss till stationen.

klockan sex (i morse) var vi på malmö central och jag åt den godaste mackan ever. sen somnade jag över ett bord och kvart över sju tog vi tåget mot simrishamn. DOCK var det fortfarande strömavbrott så vi fick byta till buss nånstans, var fan vi nu var. så sen blev det buss.

halv tio, efter att ha gått hem i världens ösregn, somnade jag till slut, äntligen. sen sov vi till halv fyra ungefär och vid sjutiden kom vi äntligen hem till hässleholm.

nu har midsommarmaten och jordgubbarna hamnat i min mage, och snart hamnar magen i min säng.

jag ska inte dricka på evigheter.

Kommentarer
Postat av: Emil(ie)

Du och jag Alfred, du och jag...

2007-06-23 @ 15:41:36
URL: http://garconette.blogspot.com
Postat av: caroline

låter underbart! ^^

2007-06-24 @ 15:55:04
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0