oh how i love to be around you

jag är verkligen skummare än skummast ibland.
dom här veckorna, veckorna sedan studenten, har jag känns mig mest skum.

idag satt jag till och med och letade lägenhet på internet. HALLÅ, vad är det med mig? vem är jag? suck.

jag sover mest om dagarna, men imorron börjar allvaret.
en veckas fritidsläger med fyra timmars dans om dagen.
sedan väntar fyra eller fem veckor på posten.

hoppas jag kan ta en paus och ta mig till arvikafestivalen med min favvis, elemi. (eller kanske emilia? HAHA!)

nej, nog om fnattande. pinsammast i pinsamhetens värld är jag dessutom.
varför kan jag inte sluta sms:a när jag är full? "var efterfesten tråkig?" ja, hur vet du det? lixom.

men jag gillar dig.

Kommentarer
Postat av: smulan

oh jag ser fram emot ett besök av dig! jag ska nog få dig att köpa något. mouihi. inte kommentera? hm. jag ska se över inställningarna. så prova igen. ses strax!

2007-06-25 @ 23:02:17
URL: http://garconette.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0