native idiots

max är ju faktiskt en av mina bästa killkompisar (vill jag gärna tro iallafall) och jag kände att det var dags att komma och lyssna på hans band nu. så ikväll bar det av till stoby tillsammans med carro (skönt med en reunion!). en hel del kända ansikten och en underbar emma som är så himla rolig när hon är full! haha :) rätt skönt att hålla sig nykter dock. minskar risken för den röda babianrumpigheten att titta fram och mina läppar levde inte ett eget liv som dom har en tendens till att göra ibland. jag lider ju av kyssbrist så jag kan knappast klandra dom.

nu ska jag nog snart krypa till kojs. en dags ledighet kvar och sedan blir det posten för hela slanten. suck. eller jag ska väl inte klaga egentligen. jag har ju faktiskt ett jobb. det är ju bra.

sen påminde carro mig om kristianstaddagarna som äger rum från och med fredag och åtta dagar framåt. på lördag bjuds det på tingsek och artmade och vi hamnar väl längst fram skulle jag tro? :) iallafall tingsek med tanke på att jag totalt missade / struntade i honom på siesta. känns halvtrist, men nu har jag chansen igen!

um, annars har jag väl inte mycket mer att tillägga. jag tror jag kommer våga lyfta telefonluren och ringa ett samtal imorron. jag vill. för jag saknar dig. för mycket. för ofta.

brr, kallare än kallast är här! sängen lockar mer och mer. här är ju ingenting som underhåller iallafall.
så, gonatt med er allihopa (mina fem läsare, eller vad jag nu har) vi hörs!

Kommentarer
Postat av: angelina

jag är en iallafall :) miss you!

2007-07-02 @ 15:46:45
URL: http://babybabybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0