MP3-FEST IKVÄLL!

min dag har varit så jävla lång och jag har gjort så jävla mycket och jag är så jävla trött att jag bara vill dö, men ikväll är det MP3-FEST OCH DET SKA BLI RÖJ! så därför dör jag inte, inte ikväll.

min dag har bestått av:
insamling av lånade kläder i danssalen. irritation pga att endast hälften av alla kläder lämnades tillbaka. planering ang. fritidslägret, panik spreds när jag kom på att jag inte gjort två danser än, och det är om tre veckor! vi sorterade alla jävla kläderna och jag ville bara dö. fy fan, säger jag bara.

när jag kom hem ville jag sova, men nänä, då var jag tvungen att fylla ispåsar och lägga in i frysen, och inte en utan snarare tjugo stycken. sen tänkte jag "nu kan jag sova" men då säger mamma "petra du får ta hand om potatisen" så då får jag skrubba hundra (nästan) potatisjävlar tills jag får kramp i händerna. SEN fick jag sova, men endast med vetskapen att jag skulle vakna upp till ett ostädat rum, som jag var tvungen att städa.

sagt och gjort, sov gjorde jag, vaknade sedan av ett sms. planering inför kvällen och jag kom på att rummet måste städas. "sen" tänkte jag, som alltid. gosade med min vovve, satte mig här och ja, sen vart man sur tydligen??

nu ska jag iallafall gå och städa mitt rum, lyssna på shout out louds tills öronen sprängs och sedan bege mig till festen! jag längtar längtar längtar! sen ska liesel sova här och det var ungefär hundra år sen! wie! :D

att tilläggas bör att jag drömde om salem al fakir inatt. vi flörtade jättemycket och åh, han är helt underbar! jag blir mer och mer kär för varje dag, snart inser han nog oxå att den där tjejen han såg i publiken på siesta måste vara hans livs kärlek, och då kan vi bli ihop! detta såklart efter han ändrat åsikt om att förhållande är onödiga. hur som helst, sen gifter vi oss, yeay! <3

(jag måste väl få drömma?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0