dag 3

fortfarande är den första gruppen, grupp 3, vi hade denna veckan bäst. dom var lugna och dom var duktiga. sen har det bara gått utför. (inte så farligt som det låter.) idag fick jag höja rösten både en och två gånger och gruppledarna kändes väldigt slappa. rätt irriterande, för det är väl egentligen inte mitt jobb att säga till killarna att skärpa sig? jag vet inte. jag gjorde det iallafall. och dom skärpte sig. men dom yngre barnen är ändå sötast ^^

fanny och jag tänkte vara duktiga idag och gå på mötet efter allt var slut. det visade sig vara ett stort misstag. regnet började precis dugga när vi cyklade (från tekniskan till österås) och ungefär vid qpolen började det störtregna! (det var värre än när vi gick hem från stationen i fredes morse emilie!) men vi tog oss fram iallafall.

väl framme fick vi slänga av oss kläderna (ja, annars hade vi drunknat!) och byta till t-shirtarna vi fått. själv lånade jag en handduk att ha som byxor, fast kanske snarare kjol. tömde mina skor på vatten och gick upp och satte mig i soffan. 1½ timme senare tog jag mig hem igen. efter ett onödigt möte. (okej, jag visste att vi inte hade något där o göra egentligen, men ändå, man kan väl dyka upp o säg hej nån dag iallafall, tycker jag.)

väl hemma slängde jag av mig kläderna igen (ett himla slängande) (och ja, jag tog på mig dom igen, usch!, innan jag cyklade hem. jag cyklade inte i handduken. hah) och sen högg jag in på maten som stod på bordet. gott!

nu funderar jag på att ta en dusch och sedan krypa till kojs. JAG ÄR TRÖTT.

imorron är det disco, yeay!

meddelande till emilie: HURRA! jag hejar på dig och din mamma :) tänk så toppelitoppeligt vi skulle kunna ha där, du och jag! vi kan nog bli rätt farliga tillsammans (vapen är ju tillåtet på vissa ställen) men åh, det hade varit roligt! :D

nej, hej då.

ps. i'm sorry for whatever i did to make you leave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0