'CAUSE

du ringde igår, det var sådär pirrigt och sött, och sen gjorde jag en segerdans som fick min armbåde att smärta ännu mer.

ja, vad jag har gjort med armbågen är verkligen ett mysterium. ont gör det iallafall, speciellt när jag gör vissa saker, till exempel när jag skulle knyta min halterneck-klänning. AJ. det är nog en nerv som är i kläm men ÅH det gör så ONT!

och imorron är det den stora dagen. det är det enda jag kan säga.
det blir vänner, skratt, tårar, sång, dans, mat, dryck, gott, mys, presenter, blommor, solsken (hoppas vi) och bra bra bra bra bra! björket kan bli mycket intressant, om du dyker upp. det tycker jag du borde.

och den där ångesten, jag hoppas alla skjuter upp den till efter helgen så att vi kan få en glad dag imorron. jag vet oxå att den kommer, för vi är vuxna, och när hände det? det är ångest, och den väntar, men låt den vänta ett par dagar till :)

idag är det examensfirande för min bror. om en strax (medvetet skrivfel, gillar o säg så) ska vi till norra station och göra vad man nu gör när någon tar examen? sen blir det grillning och mys hela kvällen! alkoholfri kväll, behövs faktiskt, för imorron, ja, då smäller det. men som sagt, grattis till min bror, hurra hurra! och sådära.

come give me love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0