absolut sista dagen.

sista dagen av den dansfyllda veckan ligger framför mig. jag har fyra timmars dans att vänta, och sedan avslutning i qpolen. har varit en bra vecka :)

men fan vad jag har ont i benen!!

igår var det lägerdisco på kings head. det var roligt. och svettigt.
jag och pontus ställde upp i danstävlingen, men jag tror domarna hade fel på ögonen, för vi vann inte. om sanningen ska fram gick vi inte ens vidare till omgång två. suck. vi som buggade och allt. och bröt ut i ett riktigt discoinferno. men ingenting verkade bita på kenn o peter. (det var väl dom som va domare?)
hursomhelst, en mysig kväll :)

mamma och henrik är på väg upp till gimo nu. utan mig :( dom ska besöka morfar, för han fyller 80, och såklart alla andra i den tjocka släkten. o jag är inte där. jag är här...

det betyder iallafall att jag och pappa har huset för oss själva denna helgen. med tanke på att vi säger två meningar om dagen till varandra kommer det ju bli intressant. öhh...

rädda mig, nån!

nu ska jag danselidansa. tjohej! (aj aj aj, mina ben!!)

Kommentarer
Postat av: caroline

jag räddar dig gärna om du vill umgås med mig lite! :D (det var rätt längesen .. :/)

2007-06-29 @ 13:02:15
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0