when i am missing you to death

återförening med carro igår! det var hur bra som helst! du är bra! vi är bra! det är skönt att allt är bra :) vi gick till vår stammisställe, videomix, för att handla godis. ah, old days. sen gick vi hem igen för att ta oss an två filmer. började med the hills have eyes, och den var faktiskt inte så äcklig som jag mindes. jag tror det var min mardröm jag drabbades av sist jag såg den som gjorde att jag tyckte den var så äcklig. men den var inte äcklig. eller jo, äcklig, men inte sådär som sist. bra är den iallafall. sen blev det bad taste. vi skrattade och skrattade och äcklades lite men vi orkade inte se hela. (det gjorde vi i morse istället.) sen tänkte vi gå o lägga oss o visst, det gjorde vi, men vi somnade inte förrän efter ett par timmars prat. det var underbart. jätteskönt att prata. och lyssna. och skratta och allt. det var en himla bra kväll/natt. tack baby!

you're still mcdreamy

och ikväll blir det väl en sån där riktigt tråkig kväll som jag är så van vid nu för tiden. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0