tititisdag

"idag ska jag inte sova på eftermiddan, jag ska hålla mig vaken o gå o lägga mig tidigt ikväll istället." haha, det gick ju bra. efter ett grey's-avsnitt somnade jag som en stock. nästan tre timmar sussade jag. det var underbart :) och när jag vaknade såg jag att jag fått ett sms av ingemar från stockholm! roligt :D

måste berätta om en rolig tant jag träffade igår.
tant: är det någon post till mig idag?
jag: nej, bara en massa reklam.
tant: ja då slipper man räkningarna iallafall. men jag väntar på kärleksbrev och det kommer aldrig några.
jag: jag har samma problem.
sen skrattade vi jättemycket. haha, sött :)

(vad jag vill är att ni ska skicka kärleksbrev till mig)

idag när jag var på väg tillbaka till posten efter rundan träffade jag fabbe! underbara underbara människa. synd jag var as ful och han sådär snygg som bara han är. grr... men det var roligt ändå :D

och mina filmer från CDON kom idag :) da vinci koden, saw 3, matrix collection och king kong. yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0