tisdag

även idag har jag dragit mitt strå till stacken. ingen reklam men en jävla massa post. suck och pust och stön. den som slapp arbeta och var miljonär... jag säger bara det. ah.

igår träffade jag izza. det var mycket bra. vi åt ben & jerry's på en parkbänk (eftersom det finns skedar i locket!) och jag testade en ny smak som jag inte kommer ihåg namnet på. vaniljglass med toffe iallafall. gott! annars pratade vi mest om hennes resa och vad som hänt hemma (ingenting). det var trevligt och idag blir det film :)

inte mycket annat att tillägga. är dödstrött men det är smällar man får ta. tycker synd om mina fötter som faktiskt tar alla smällar. aj aj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0