thoughts running through my mind

det är dansmöte ikväll, det hade jag helt och hållet glömt bort. tankar på annat, lixom. men det ska bli rätt trevligt att träffa alla, komma igång igen, spåna på idéer och sådär. jag har en del jag själv som jag tror kommer bli riktigt bra.

efteråt borde jag bege mig till biljardkompaniet. för max spelar och det verkar vara det enda sättet jag kan få träffa honom på. han har ju aldrig tid. eller vad vet jag. jag har varit rätt busy jag med. jag vet inte. det känns bara som allt har blivit helt konstig sen... ja, den kvällen. och det är dumt, för max är underbar och jag saknar honom.

därför borde jag gå dit.

jag vill dejta. jag vill vara kär. jag vill hitta den där perfekta killen och uppleva den där perfekta kyssen. du vet. det känns som jag behöver det. jag behöver någon. jag behöver känna något. jag behöver någon att hänge mig själv åt. jag vill ha någon som jag vet uppskattar mig. och som visar det. hela tiden, utan att det blir för mycket. jag vet inte, jag gissar att jag bara behöver någon.

jag vill ha den där känslan som billy elliot har när han springer hem från balettklassen, när han dansar nerför gatan och gör glädjehopp. jag vill känna mig sådär lycklig.

men det blir inte bättre än såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0