så kan det gå.

jag: jag har inget o göra ikväll, nån som vill umgås?
emma: jag ska nog till björket...
maja: jag har inte heller nåt o göra.
alla: ska vi dra till björket?

haha ja, så var det bestämt. björket blev spikat hos melina och förfesten ägde rum hos mig. det var jag, emma, madde o maja. men medan jag väntade på att alla skulle komma blev klockan mycket och jag blev grymt trött, så strax efter elva när dom kom var jag inte ett dugg partysugen längre. dock hade vi mycket trevligt tillsammans men jag gjorde rätt i att stanna hemma. jag menar, björket? vad tänker jag med egentligen? haha. men hoppas dom andra fick roligt iallafall :) med dom 50-åriga gubbarna. haha.

själv gick jag o la mig o sov sov sov. härligt. fast usch, jag hade ingen bra dröm alls. tvärtom. fy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0