rubriken blir inte roligare än såhär.

träffade kärleksbrevstanten idag med!
tant: hej på dig flicka lilla! vilket tråkigt väder det är idag.
jag: ja men det är inte så farligt, jag är snart klar.
tant: det var ju bra. (tittar på posten jag gett henne) inga brev idag heller?
jag: nej tyvärr.
sen skrattade vi, igen. haha hon är så söt :)

reklam imorron OXÅ! har varit det VARJE DAG denna veckan. så jävla jobbigt! och en jävla massa kataloger. jag blir så förbannat argggggggg! dessutom mår jag dåligt idag. mår illa och är svag i hela kroppen. dessutom har jag ont i knät, foten och handleden. heja!

men snart är det helg iallafall. och sen är jag nog arbetslös så jag ska väl vara glad för det jag har. antar jag.

och jag har jävla "do you feel, what i feel, natalie, natalie!" på huvet. jag hatar den, den är skit dålig, och ändå sjunger jag på den hela tiden. jävla P4! (dom spelar den HELA tiden. och på jobbet har jag radion på min hylla. yeay!)

idag ska vi äta pizza och det ska bli så jävla gott! hoppas jag. har inte provat kebabpizza på viking men får hoppas på det bästa. mamma och jag är pizzomaner o nu har vi inte fått pizza på länge, så det var dags tyckte vi. pappa hatar oss men o andra sidan hatar jag honom oxå rätt ofta. ibland iallafall.

nej, nu ska jag kolla efter en snygg hylla på IKEA, för izza o jag ska nog dit imorron och jag behöver verkligen mer utrymme till mina filmer. ah jag vet, jag är besatt. över tusenlappen (närmare ett o fem skulle jag tro) är spenderat denna månaden. jag hatar mig själv ibland. (jag hatar mycket idag...) MEN jag gillar min filmsamling så jag kan nog stå ut.

måste börja plugga teori med så jag inte misslyckas på provet som jag faktiskt bokade för två veckor sen...

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0