onsdag

fick lön från fritidslägret idag. 3300:- gött tänkte jag. men nänä. då dras ju skatt oxå. 2244:- slutade det med. jag hatar det jag hatar det jag hatar det. komigen, sno tusen spänn lixom. AH!

iallafall, när vi var ute med biffen (euro) kläckte pappa den smarta idén "ska vi åka till danmark imorron?" underbart! precis vad jag behöver! inhandling av lite sprit (pappa betalar, yes yes yes) och komma bort lite från världen. umgås med mamma o pappa. fika. mysa. ja, det låter hur bra som helst helt enkelt :)

idag vet jag inte alls vad jag ska ta mig för. förslag? gick upp i ottan (halv nio) när jag hörde att salem al fakir va på tv. mitt hjärta smälte åter igen när jag såg honom med sin underbara kalufs. ah i love him! 4 augusti, parksommar, du och jag!

tingsek på lördag!

och jag trivs bra i mitt hår. underbart. fast i min dröm såg det förjävligt ut. tur det var en dröm. drömmen var annars helt underbar. fantastisk faktiskt. synd det bara var en dröm, för jag skulle verkligen vilja pussa dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0